FANDOM

Widziałeś je na stronie głównej. To te podświetlone fioletowymi linkami. Ale czy na pewno wiesz, o co biega?...Edytuj

TogetherEdytuj

Wilkipedia współpracuje z dwoma wikiami. Warto zapoznać się z ich krótką charakterystyką, a potem stać się ich edytorem. Na tych wikiach nie będziesz się czuł źle!

Pingwiny z Madagaskaru fanfakty WikiEdytuj

Ta wiki znajduje się na 65. miejscu pod względem popularności. Atrakcyjna i wiele mówiąca strona główna. Codziennie edytuje ją mnóstwo ludzi, posiada pięcioro kompetentnych administratów. Chwytliwa nazwa chyba już podpowiada wam, o co chodzi- tematem jest fanon Pingwinów z Madagaskaru. Wiele postaci jest naprawdę cool! Dorównują realnym lub nawet je przewyższają. Na Fanfaktach tworzymy również fanfiki ( polecam przeczytać!), fanowskie seriale, odcinki i gry. Zajrzyjcie tam i stwórzcie chociaż jedną postać! Naprawdę warto!

Wilcze Ziemie Navian Komiksy WikiEdytuj

Trochę inny klimat, ale za to związany bardziej z tematem tej wiki. Tyle że Wilcze Ziemie opowiadają o wilkach bardziej mitycznych. Kojarzysz kultowe komiksy BBA i OMFA? W takim razie na pewno polubisz Szenzii, Norę, Dżuliana i całą resztę niezwykłej watahy! Jeśli jeszcze masz smykałkę do rysowania, to super! Wilcze Ziemie są chwilowo niekatywne, ale TY możesz to zmienić. Rozruszaj tę wiki! Podadawaj swoje postacie! Przeskanuj swoje rysunki! Może powstać naprawdę fajny komiks, więc nie zwlekaj- wbij tam chociaż raz, a zobaczysz, że ci się spodoba.

Oczywiście nie namawiam was na siłę do zajrzenia na te wiki! Nie grożę banem, jeśli ktoś tego nie zrobi. Ale serio- wejdźcie tam i zobaczycie, że się wam spodoba!Edytuj

Polecam:

Marta the WriterDyskusjaE-mail